Alla inlägg den 17 februari 2010

Av tina - 17 februari 2010 15:39

Så har lilla Sascha på nio månader landat i denna familj ! Jag har länge velat ha en kompis till Tea men tvekat inför att skaffa en valp så när tillfället gavs så slog jag till   ! Sascha är en omplacering som jag och Tea nu ska försöka få lite hyfs på, ja mest Tea som tycker det behövs. Eller det är lite svartsjuka/avundsjuka som talar   ?

Både inne och utomhus så brukar de leka och ha skoj tillsammans, precis så som jag önskade, att de skulle bli kompisar   !

Tea är väldigt snäll mot henne och själv är hon en lugn och väldigt kramig tös ! Sascha är inte så van vid främmande människor och är lite försiktig i sina kontaktförsök. Men bor hon ihop med glada Tea som gör vad som helst för att bli kelen av vem som helst så ska det nog oxå ordna sig med tiden. Och mot mig är hon hur go o snäll som helst, en riktig raring   !


 Katten blev hon genast förtjust i och buffar gärna lite på Doris när hon ligger i en fåtölj eller i soffan. Återkommer med mer info efterhand som vi vänjer oss vid varandra !  

Ett kort får det oxå bli ju, här har hon snott kattens favoritplats framför elementet !

  

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards