Direktlänk till inlägg 22 december 2009

Valparna 6 veckor !!! Söta som socker !

Av tina - 22 december 2009 15:57

Snön faller och vi går mot en vit jul ! Fick skickat till mig nya bilder på Teas valpar av uppfödaren, TACK Boris&Carina !!!!

Men det bästa är nog att nu när valparna hunnit bli sex veckor så dröjer det bara två veckor tills jag får hem min Tea igen !!!

Titta och njut. Med detta så vill jag önska: 



God Jul och Ett Gott Nytt År !!!


                  

Tea
 
 
Ingen bild

Isabelle

23 december 2009 00:00

Bedårande bilder och vad skönt för dig att det är så kort tid kvar! Nu har det snöat ännu mera så det lär garanterat bli en vit jul! Nåde någon om det börjar tvärsmälta! Då får vi ta fram roddbåten :-D
Ha en riktigt fin och vit jul!

 
Maria

Maria

23 december 2009 00:12

Dom är helt enkelt URSÖTA!!!!!
Men kan don vara annat med en sådan vacker mor?????
Har ju ett halvsyson till de små trollen som fortfarande är söt som socker fast han ska var sk vuxen nu.Men han kommer gärna och kurar ihop sig i mitt knä och tror att han fortfarande är valp.Vad gör det att man får kramp i benen av hans 50kg kropp,det står man mer än gärna ut med (Fniss!!)
Ha en riktigt God Jul Tina (snart kommer ju Tea)
Massor av Julekramar Maria och Gänget

http://ellebacken.webs.com

 
Jonas!

Jonas!

24 december 2009 00:44

Ja dom har blivit väldigt stora på kort tid dom små varelserna, fast har ju dock inte träffat dom så väldans mycket måste jag ju erkänna *Host*
Men Tina klart att jag har skottat, fast det kändes lite meningslöst när det snöade igen under natten :/ hehe, jag o Macke har till och med Klippt häcken, hur många gör det i mitten av december? Blir mer idiotförklarade än vad man redan är här på Timotejvägen ;) haha "Skämt o sido"

God Jul & Gott nytt år på dej Tina!! :)

http://lyckans-stjarna.bloggplatsen.se

 
Carina, Boris & Gänget

Carina, Boris & Gänget

30 december 2009 23:14

Tack för sällskapet några dagar! Vi börjar bli ett bra team ju:D

Önskar er ett riktigt GOTT NYTT ÅR!

Ses snart igen

Kramar från oss alla (Tea skickar en separat)

http://www.eklovenskennel.se

 
Corina

Corina

31 december 2009 09:56

Vågar knappt titta på valpar ! Blir bara så vansinnigt sugen ! Gott Nytt År !

http://corina.bloggplatsen.se

 
Camilla

Camilla

2 januari 2010 18:38

Men gud så söta dom är Tea´s små gryn ;) , och stora har dom blivit , nu är det inte långt kvar tills du har henne hemma igen .
Så synd att eran snö har försvunnit , vi har så mycket nu så det är inte klokt , men jag ska inte klaga ... Det är jättehärligt att vara ute och Tuffa älskar det , det här är ju hennes första vinter skulle man kunna säga då hon missade så mycket ifjol och jag lovar , hon tar igen allt med råge ;) .
Nu ser vi fram emot ett nytt år med många spännande upptåg.
God fortsättning
Camilla o Tuffa

http://www.tuffa.bloggplatsen.se

 
Marie

Marie

7 januari 2010 16:20

Men... Så bedårande söta! Vad skulle jag in här för??? Drabbades just av en släng av valpsjuka! ;-)

Hoppas du har tinat... Tårna börjar svagt att påminna om sig själv nu... !

Marie

http://www.marieofsweden.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tina - 17 februari 2010 15:39


Så har lilla Sascha på nio månader landat i denna familj ! Jag har länge velat ha en kompis till Tea men tvekat inför att skaffa en valp så när tillfället gavs så slog jag till   ! Sascha är en omplacering som jag och Tea nu ska försöka få lite hyfs ...

Av tina - 25 januari 2010 17:49

Fortfarande har jag inte tagit kort på Tea, men hon trivs med att vara hemma och har en energi som inte verkar ta slut, rena duracell-kaninen ! Annars ser hon ju ut som en tik brukar se ut när hon haft valpar, lilla nakenfisen !!! Har följt hennes va...

Av tina - 6 december 2009 19:15

Så kom vi äntligen iväg och fick träffat Tea och hennes fina valpar !!! De var helt underbara, rultiga små knyten som nästan hunnit bli fyra veckor nu ! Tea blev glad att se oss, och visade stolt upp sina små valpar. Men det märktes att hon inte var ...

Av tina - 3 december 2009 20:07

Tänkte bara slänga in en bild på tik ett från Teas nya kull ! Tack Boris och Carina för de fina bilderna jag fick på alla sju, sätter bara in denna nu ! De har nu hunnit bli drygt tre veckor ! Sötnosarna ! ...

Av tina - 29 november 2009 21:30

Jaha, vill ju gärna skriva trevliga inlägg i min blogg om lite olika saker men nu har jag både haft en otrevlig magåkomma och lite seg. Men ska göra ett försök att ialla fall skriva något...En ljusglimt i mörkret var ju förra söndagen då jag åkte ivä...

Ovido - Quiz & Flashcards