Direktlänk till inlägg 3 december 2009

Teas förstfödda i sin andra kull

Av tina - 3 december 2009 20:07

Tänkte bara slänga in en bild på tik ett från Teas nya kull !

Tack Boris och Carina för de fina bilderna jag fick på alla sju, sätter bara in denna nu ! De har nu hunnit bli drygt tre veckor ! Sötnosarna !

Tea
 
 
Ingen bild

Isabelle

3 december 2009 22:28

Åh, men gudars så himla söt!! Du måste ju vara stolt som tuppen! :-D Och perfektaste teckningen i huvudet också.. älskar det! Hoppas hon kommer till en utställningsintresserad :-) Du kanske ska behålla henne själv? ;-)
Ja, jag har faktiskt tänkt på rallylydnad! Så himla kul att få ge så mycket uppmuntran man vill åt sin hund. Det blir ju så mycket roligare att jobba då :-) Så jag ska höra mig för om det med :-) Synd bara att man inte kan meritera inom den grenen än :-) Rallylydnadschampion vore ju nått :-D

 
Carina, Boris & Co

Carina, Boris & Co

4 december 2009 10:19

Ja visst är hon väl ett litet underverk!? Så himla söt och efterlängtad. En liten reminder för oss alla, så vi får väl hoppas att det blir hon som är Just for us!

Ses snart... nosepuss från Tean och de övriga

http://www.eklovenskennel.se

 
Jennie med familj

Jennie med familj

4 december 2009 18:28

Hej hej!
Vilken liten goding. Jättesöt är hon ju!
Ha det så bra i vintermörkret.
Hälsningar från oss här ute på ön....

http://www.hooked-on-a-feeling.bloggagratis.se

 
Maria

Maria

4 december 2009 19:37

Du Tina.Man bara smälter sååååå SÖT!!!! MAn blir så sjuk när man ser de små liven.Kommer ihåg när Tyzon vad så liten,och nu är den store lunsen 1 år.Och vet du??? Han ska para sin första tik i helgen,håll tummarna att det bär frukt och att lilleman "får till det".Du kanske blir "gammelmormor" fniss!!!

Ha en riktigt trevlig helg och 2:a advent goa Tina.

Kramen från Maria ,Tyzon och resten av ligan

http://ellebacken.webs.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tina - 17 februari 2010 15:39


Så har lilla Sascha på nio månader landat i denna familj ! Jag har länge velat ha en kompis till Tea men tvekat inför att skaffa en valp så när tillfället gavs så slog jag till   ! Sascha är en omplacering som jag och Tea nu ska försöka få lite hyfs ...

Av tina - 25 januari 2010 17:49

Fortfarande har jag inte tagit kort på Tea, men hon trivs med att vara hemma och har en energi som inte verkar ta slut, rena duracell-kaninen ! Annars ser hon ju ut som en tik brukar se ut när hon haft valpar, lilla nakenfisen !!! Har följt hennes va...

Av tina - 22 december 2009 15:57

Snön faller och vi går mot en vit jul ! Fick skickat till mig nya bilder på Teas valpar av uppfödaren, TACK Boris&Carina !!!! Men det bästa är nog att nu när valparna hunnit bli sex veckor så dröjer det bara två veckor tills jag får hem min Tea ige...

Av tina - 6 december 2009 19:15

Så kom vi äntligen iväg och fick träffat Tea och hennes fina valpar !!! De var helt underbara, rultiga små knyten som nästan hunnit bli fyra veckor nu ! Tea blev glad att se oss, och visade stolt upp sina små valpar. Men det märktes att hon inte var ...

Av tina - 29 november 2009 21:30

Jaha, vill ju gärna skriva trevliga inlägg i min blogg om lite olika saker men nu har jag både haft en otrevlig magåkomma och lite seg. Men ska göra ett försök att ialla fall skriva något...En ljusglimt i mörkret var ju förra söndagen då jag åkte ivä...

Ovido - Quiz & Flashcards