Alla inlägg den 6 maj 2009

Av tina - 6 maj 2009 23:09

Alltså, nu är matte riktigt riktigt virrig !!! Nu har hon berättat för mig i flera dagar att på onsdag blir mina valpar 6 månader ! :)

Och så går hon o har så mycket annat trams för sig, möte hit o möte dit så att hon "glömde" att gratulera di små !!!

Ja, så värst små är de ju inte längre, det fick vi ju se på valpträffen ju !!! Långbenta drasuter utan hyfs......men berätta inte för matte att jag tyckte det, hon har bara pratat om hur goa o trevliga de var och hur rara deras familjer var och det kan jag ju hålla med om !

Nä så nu tänkte jag att det vore ju trist om det inte kom in några bilder oxå på halvårsfödelsegrisarna....eller vad man nu kan kalla dem :D !

Och ja just det : Grattis, grattis på er alla tio....ingen nämnd, ingen glömd.

Hittade några fina bilder som åker in här ! Dock inte på alla tio.....nån måtta får det ju vara ! Nä.....gäsp....dax för ryggläge !


Tea
Skapa flashcards